duminică, 29 ianuarie 2012

Etichete: Beauty boys


Sunt barvati intre 35-45 de ani individualisti si interesati de tehnicile de avangarda. Cred in si sunt consumatori ai stilului de viata simplu, ceea ce se traduce printr-o simplificare excesiva si un sistem de inovare a realitatii cotidiene. Revolutia pentru barbati consta in capacitatea de a asocia intr-un mod functional ergonomia, emotiile si progresul. Barbatul doreste produse eficiente, avangardiste si voluptoase, fie ca ne raportam la haine , cosmetice sau aparatura electronica.

Pentru easy adapter nu exista paradox intre natura si progres, intre emotii si tehnologie.
Tehnologia s-a nascut odata cu omul si este simbolizata de obiect, de joc, legatura directa cu copilaria. De exemplu , in design, masculinitatea nu mai este reprezentata de obiecte facile ci prin forme biomorfe, clar definite. Barbatul din acest tip se simte mult mai liber in relatie cu contradictiile si incearca sa nu isi gaseasca un model plin care sa se defineasca. Realizarile sale personale urmeaza un parcurs determinat de o buna cunoastere a propriului eu si a propriului corp. Barbatii s-au impacat cu latura lor feminina si nu mai considera ca astfel de obiceiuri contrasteaza cu virilitatea lor. Pentru un barbat e foarte important sa faca " o figura frumoasa" si sunt incantati de pielea curata. Frumuseatea este vazuta ca igiena a vietii si este raportata la inteligenta, seductie si impact social. Barbatul modern iubeste asocierile victorioase si gestioneaza foarte bine contradictiile: pot avea riduri si pot accepta acest lucru, dar vor incerca pe cat se poate sa aiba mereu un aspect ireprosabil. Barbatul easy adapter incearca sa relationeze cu tot ceea ce este inteligent. Gesturile cele mai naturale si produsele cele mai inovative sunt pentru ei remediile cele mai singure. Produsele compatibile trebuie sa fie usor de folosit in viata de zi cu zi ; peeling-ul la domiciliu e perfect pentru exigentele masculine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu